21 Nisan 2014 Pazartesi

Otur Bakalım .. Anlat



Tam da korktuğun geldi başına ..

Bilinmeyenin gizemi seni çekmişti ya içine , o hazla savrulup durdun o heyecanla saçmaladın ya hep ...
Yaşın kaç olursa olsun yaparsın bunu inan ; bilmediğin hayatın boyunca hiç yaşamadığın durum / duygu / olay   peh bre ! hala tam olarak bilmiyorsun  canını yaktığında  işte o zaman ......

Her neyse her zamanki gibi yap unut ;  seninde bir insan / bir kadın olduğunu .. zor değil ki çok uzun zaman yaptın .. hem zaten uyarmıştı(m) seni  ; anlamak bu kadar zor olmamalı , kimseyi üzmek istememişti(m)

Kime ne sen öyle kolay kolay kendini açamıyorsan herkesin işi - gücü , başında bir dolu derdi var seni mi düşünecekti(m) .. biliyorsun bile bile mızıklıyorsun .. içimi şişirdin . bunları da yaz da okusun !! yüreğine su serpilsin garibin , seninle mi uğraşacak mıy mıy ..

Afferim sana birilerinin pişmanlığı olmayı başardın tebrikler.. senin kadar safını görmedim . bir resim görüyorsun , biri şiir yazmış okuyorsun ; mesaj yazmayı bile yahu güldürme beniii !!. bana beni tanımıyor daha deme gözünü seveyim ,  istemedi ki hiç tanımayı .. dost acı söyler unutma !! kendi kendini tedavi et , olmadı gel bana anlat ağla rahatla .. daha geçen gece gördüm makyajını silmeden yatmışsın da .. göz makyajını gözyaşların temizledi yahu ... yapma bunu kendine .. daha tam olarak ne yaşadığını bile bilemiyorsun..

Alıştığın gibi devam et gitsin , takılma şu konuya artık  => heveslerim yarım kaldı  ; ben şimdi kime derim pardon ben biraz haz duymak istiyorum size güvenebilir miyim ? diye .. dedim.

Dedi kadın ;

Adam o sırada birilerini unutmaya çalışıyordu .. duydu ama aramızda kalsın pek umursamadı , yarısını tam dinlememişti zaten .... dedi ki ;

- Kahve yap , koltuğu çek karşıma bir de sigara yak .. tamam oldu  ; şimdi o şekilde kal ve bana bak , gözlerimin içine içine ..





Hiç yorum yok: