25 Mayıs 2014 Pazar

Sürüden Ayrı

Verdiğim değerin karşılığını gör(e)memeye karşı ne yapılabilir aslına bakarsanız en ufak bir fikrim yok..
Kendimi çok ciddi eleştirdiğim , yerden yere vurduğum bu saçma ayrıntılar beni ciddi anlamda yormaya ve  rahatsız etmeye başladı. Çok kişinin emeeennn çok da fifi diyeceği konularda kendimi yediğim ve hiç bir halta yaramadığı doğrudur.

Değer vermek / görmek saçma ayrıntı mıdır ? demeyin.Saçma tabi , sen tüm iyi niyetin ve dürüstlüğünle dikkatle sözlerini seçerek konuşmaya çalışırken karşındaki her şeyi ama herrrşeyi  bi tarafından anlıyorsa  ... öyle midir ? böyle midir ? diyerek kafayı sıyırmanın ne manası var Allahını seversen..
Yeni yetmelerin bulduğu saçma sapan ilişki türleri en iyi niyetli , adam gibi adam diyebileceğin insanları bile ne hale getirmiş görünce   ; çağın hastalığının yalnızlığa kendini hapsetmek olduğuna şaşmamak lazım..

İşte tam da bu yüzden kendimi günümüz dünyasından çok uzakta hissediyorum / buluyorum.. zaten çok da parlak sayılmayan kadın/erkek ilişkisi geçmişim iyice geçmişte kalmaya başladı..bildiğin soğudum yani..
Güven kısmını baş tacı ettiğim her türlü karşılaşmadan koşar adım uzaklaşır oldum.En acısı da arkadaş olmaktan bile korkan /  kalamayan  , tüm şu yukarıdaki sebepler yüzünden şüphe denizinde boğulan bünyelerin her yerde olması..sen onları anladıkça dehşete kapılıp altında hiç aklına gelmeyecek kötülükler arıyorlar..sonrasıı .. bir doktora görün bence psikolojin bozuk senin :S 
Tüm bu güvensizlik , sahte ve zorla oldurmacalık dolu ortamda başka ne düşünülebilir ki ? elbette sen onun tüm duygularını anladığında kendini çıplak hissedecek.Üzülüyorum.


Değişmeye çalışmak hiç bir işe yaramıyor.. iki ileri - bir geri sana yepyeni gelen bu düzene ayak uydurmaya çalışırken saçmalıyorsun çünkü ..moda tabirle fıtratında yoksa nafile..psikopat damgası yer oturursun aşağıya.
Yani dostlar diyeceğim o ki ; siz siz olun kimseye güvendiniz diye işte beni anlayabilecek biri diyerek  çok değer vermeyin , zamane kişileri bunun kıymetini bilmiyor ..güvenilir olması da  her şeyi çözmüyor.. hep savunduğum arkadaş / sevgili / dost her kim olursa olsun güvenmediğin insanla şu hayatta zaten hiçbir şey yapamazsın düşüncemden vaz mı geçtim ? Hayır. 
Sadece günümüz robotik kişiliklerin anlamsız davranışları beni huylandırdı , elbet benim gibi ortacağdan kalma birileri vardır ...  

Öyle İşte ...

13 yorum:

Senay Bn dedi ki...

Aynı endişeleri ben de taşıyorum, sanırım daha iyimser olarak :))

Ferhat Bayram dedi ki...

modern bu dunyada sanirim insanlarda degisiyor

sanirim saygi sevgi deger sadakat bunlar gittikce tukeniyor

Umut hikayem dedi ki...

Çok güvenip o güvende yıkılınca insan herkese şüpheyle bakıyor..
Bana göre herkes yalancı sana göreyse başka
Herşeye şüpheyle yaklaşmak kötü olduğu kadar güzel de
İncinmiyorsun artık. ..

narkoz dedi ki...

Kandilin mübarek olsun :)

Persephone dedi ki...

Güven sorunu bir çoğumuzun problemi olmaya başladı...İnsanlar mı değişiyor,biz mi bir şeyleri daha net görmeye başlıyoruz bilmem...Güven problemli,şüpheci olduk...Çağın rahatsızlıkları bumlar sanırım...Arkanı kolla mantığı ile harket ediyoz artık:)

Burcu Odacı dedi ki...

Güvensizliğimiz son noktada...öküz altında buzağı arar olduk, ama durduk yere olmuyor sonuçta bunlar, zamanla, kazık yiye yiye...napalım elden bir şey gelmez artık, kendi küçük korunaklı dünyamızda yaşamaya çalışacağız...

Bilal Aydın dedi ki...

güven sorunu, modern çağın modern rahatsızlığı. sanki kelimenin telaffuzu bile bir sorun halini aldı neredeyse. yazıktır bizlere ya. sessizlik gibi, adını ağzına aldığında kendisi ortalıkta gözükmüyor, maalesef..

Butterfly'ınız dedi ki...

Şenay => her durumda iyimserlik candır ;)
Ferhat => çok genellememekle birlikte sanırım :(
Persephonecan=> güvenmemek ayrı güvenilmemek ayrı dert :S
Burcu => yalnızlaştır kendini küçük korunaklı dünyanda yaşa .. ıı ııh böyle olmamalı diyorum bende ama ..
Bilal => maalesef..görünmeyen/ can yakan ..

Ali dedi ki...

Güven sorununu aşmayı başaran olarak, 2. takıldığım engel bu değer görememe meselesi. Aşılası bir engel de değil kanımca.
Bazen düşünüyorum da insanın çok keskin kuralları olmalı, uçurum gibi... O vakit her şey çok net olur!

Butterfly'ınız dedi ki...

Ali => bence de keskin kurallar değer sorununu da çözer gibi

Butterfly'ınız dedi ki...

Şeyma => bi karar veremedik zaten hangisi daha kötü / iyi
Narkozcan => hayırlı kandiller hepimize olsun :S

Adsız dedi ki...

ve evet, bu yazını okuduktan sonra artık eminim :))))

Butterfly'ınız dedi ki...

Toprak => aaa aynı ben ; oldun dimi :))