19 Haziran 2014 Perşembe

Farkında mıyım ?

Geriye dönüp baktığımda ,
 ki ;  bir iki bayanla bir araya gelsem hep bir kıyas yapmaya başladım bu da yeni türedi :S .. evli olduğum uzun yıllar boyunca hiç bir şey istememişim .. baya böyle çantada keklik saftirik bi şeymişim ben öyle diyolar .. bilmem ne marka çanta yada ne biliyim heves ettim arkadaşımın var şundan alsana filan demedim ben hiç..hiç hemde..takıdır, ne biliyim öyle şu modaymış bundan alsana bana filan hiç demedim..
hiç para saklamadım mesela , görüyorum/duyuyorum kadınlar kenarımda ohhooo adamdan gizli mutlaka bi kaç kuruş olur diyor... ben hiç yapmadım walla bak..hiç.
sonraaa tek bir yalan söylemedim , gizli saklı hiç bir şey yapmadım.kadınsal zekanın kıvrımlarında dolaşan (hiç inkar etmeyelim biz bizi biliriz .. erkeklerin düşünemeyeceği nice ayrıntı 1 sn de geçer dolanır bizim aklımızdan ;)   )  binbir düşünceyi eşim olan insana karşı hiç kullanmadım.ayıbıma gitti.ters geldi.


kimi kadına göre salaklık bu yaptığım , kimine göre erdemli tavır .. bana göre ise ;

değişen bir şey yok , yine seveyim yine aynı olurum büyük ihtimal..

erdemli bir salak belkide :S

eee farkındalık mı oluyor bu şimdi ?    

Gideyim şu mutfağı toplayayım bari .. :D

Öyle İşte
                                                                                       

19 yorum:

Sonsuz dedi ki...

Sen dosdoğru ol gerisini Allah a bırak ;)

Butterfly'ınız dedi ki...

Sonsuz => :)

Unknown dedi ki...

Doğrusu senin yaptığın bence. Ama anladığım şu ki doğru şekilde davrandığımızda erkeklere pek yaranılmıyor galiba.

Senay Bn dedi ki...

Doğru ya da yanlış, mühim olan kendin olabilmek.

Umut hikayem dedi ki...

İşte en güzel örneksin sen :)
Onursuz olmaktansa en güzelini yapmışsın :)
Kesinlikle salaklık değil dürüst tertemiz kalbi olansın sen :*

Butterfly'ınız dedi ki...

4.tekil şahıs => bence de :) herkes aynı değildir muhakkak genellemiyorum ama işte seçimler yanlış diyelim :S
Şenay => ben kendimden memnun olmayı pek beceremedim şimdiye kadar :)
Şeyma => kuzum benim teşekkür ederim sen yine de Butt ablanı referans alma :S aman diyim ne olur ne olmaz :D

Umut hikayem dedi ki...

Deme öyle ama gelende dürüstlükten gelsin di mi :)

Butterfly'ınız dedi ki...

Şeyma => o da doğru :S

safransarı dedi ki...

Hangi durumda olura olsun ben hep sol memeyi dinledim.
İş kafa tasıyla düşünmeye geçince hep zigzaglar oluyor. Sanırım bu durum yaradılışımızda var. O yüzden sen hep hissettiğini yaşa / yap.
Sonra "keşke" demezsin belki. Ben yaptım dersin. Ben düşündüm dersin. Ben istedim dersin.
İnsan bazen kendine bencil olmasını bilmeli.

Butterfly'ınız dedi ki...

Safransarı => diyorum ya o bakımdan kendimden hiiç memnun değilim , farkına varıp değiştirmek için geç kaldım ama galiba :(

narkoz dedi ki...

Bencede git mutfağı topla sonrada güzel bir yemek yap :)

Persephone dedi ki...

yalnız değilsin kelebeğim;)mailine bak:D öperim kocaman...sevgiler...

Butterfly'ınız dedi ki...

Narkoz => heya dimi başka ne edelim ki .. ( Butt uzun uzun düşünür :S )
Persephone => :) baktım cevapladım :))

Adsız dedi ki...

kimi kadınların istediği, kalpten gelen birazcık ilgi oluyor işte...

Butterfly'ınız dedi ki...

Alis => kişisel olarak cevap vereyim tek istediğim dürüstlük :)

Adsız dedi ki...

:D olmuşsun sen bence.

Butterfly'ınız dedi ki...

Esma => hoşgeldin öncelikle :) dimi olmuşum altımı kısıp demlemeye bırakmalı :S

Adsız dedi ki...

hoş buldum. :)) demlemeye bırakalım deyince çay gibi oldu ama.. :)) anladın sen benim ne demek istediğimi. :))

Butterfly'ınız dedi ki...

Esma => anladım anladım ;) Sevgiler..