4 Haziran 2014 Çarşamba

Kuaförcü Butt ;)

Gittiğim ama pek hoşlaşmadığım nikaha giderken evde kendi saçımı kendim yaptım :)
Düğün / nişan sezonu yaklaşıyor , kuaföre gitmeye gerek bırakmayan retro bir saç toplama yöntemi yapılışı şu şekilde buyrunuz efendim ;


Saçları gerekiyorsa maşalayıp , şöyle bir saç bandını elimize alıyoruz benimki kumaş saç örgüsü .. çiçekli , kurdela , sadece kumaş , lastik alternatif çok tabii .. kıyafete göre size kalmış :)

Bandı başın üstünden resimdeki gibi saçlar dışarıda kalacak şekilde geçiriyoruz..

vee saçları bandın içine doğru sara sara devam ediyoruz..

tarakla yada elinizle bir kısmını dışarı çekin ...

çektiniz mi ? tamam ..

biraz tel toka , biraz spreyle sabitleyin ..

ta ta tamm ... işte size kuaföre gitmeyi gerektirmeyen romantik / retro bir model :)))

Öyle İşte ... Sevgilerrr

13 yorum:

Ali dedi ki...

Jül Sezar modeli olmuş, (:
Orijin saçla yapılan saç bandı daha güzel oluyor kanımca, ama senin saçların o uzunlukta değil.. ):
Hem kısa saç için modelede gerek yok! düzleşsin yeter.. :D

Butterfly'ınız dedi ki...

Ali => :)) o zaman .. sen de mi Brütüs ;)

Ali dedi ki...

Yaaa, Eva Sezar. Monri turi te salutant.. (:

Butterfly'ınız dedi ki...

Ali => üüü o kadar değil .. Türkçe yazınız piliss :D

Unknown dedi ki...

Güzel olmuş. Ben çok beğendim. Başkaları yapınca beğeniyorum da kendime yapınca hiç beğenmiyorum ya :)

Butterfly'ınız dedi ki...

Dördüncü => bende beğeniyorum arada yapıyorum :)) bi kaç tane deneme yap zamanla el alışıyor , herkese de yakışıyor bence ..

Persephone dedi ki...

Wowww on numara:)))Bayıldım valla ellerine sağlık kelebeğim;)Ben de saç yok ki:( ben de yapayım:) eh kısmet seneye artık:)uzar heralde:D

Ahu Kader dedi ki...

Cok güzel olmus canim benim. Pazar günü kina var. Denerim bende.

Butterfly'ınız dedi ki...

Persephone=> uzar uzar seneye kadar ooo .. çabuk uzamasını istersen de formül var ;)
Ahu=> he walla , dene birilerinin de işine yarasın istedim ben de :))

Sonsuz dedi ki...

^-^ çok şık olmuş kelebek

Butterfly'ınız dedi ki...

Sonsuz=> Teşekkürler :)

Adsız dedi ki...

Bunu keşke dün görseydim. Çok hoş ve pratik.

Butterfly'ınız dedi ki...

Ispanak ve Kedi => hoşgeldin :) başka davetlere artıkın diyelim :S