25 Haziran 2014 Çarşamba

Şaşkın Anne Kelebek ..

Efenim bir güler misin ağlar mısın  Butt anısıyla daha karşınızdayım .. ,
Bu kez cahil anne Butt'un komedya maceralarını okuyup gülümseyelim hep beraber ..



Yıl 1993  .. Alaman ellerinde öyle merdivenleri silmek için kapıcı filan yok .. her kat belirli günde kovayı bezi alıp bir güzel kendisi siliyor..  kızçem 1 yaşından küçük , merdivenleri silmem gerekiyor lakin ; çocuk ben bir odadan diğerine geçerken bile ağlama dönemlerinde ( anne olanlar bilir :D ) ..
Nasıl yapayım ne edeyim her hafta bir dert .. önüne oyuncakları dizdim ( ki inan bana o oyuncakları bilhassa barby bebekleri ona diye çaktırmadan kendime alıyodum :D düşün artık ) usul usul yavaş adımlarla evden çıktım kova + bezle .. başladım merdivenleri silmeye , tabi biraz sonra yaygara koptu nasıl ağlıyor ..
aman dedim ağlasın birazcık napiim , hızlıca silmeye çalışıyorum .. içim rahat etmedi tabii koşar adım girdim eve .. de .. çocuğun sesi bir boğuk geliyor .. derinden böyle uzaktan uzaktan.. Allah Allaaahh arıyorum ediyorum ses var çocuk yok evde :D
Şöyle bir ses geliyor '' taak '' diye cırlaması daha kuvvetlenip , ağlıyor da ağlıyor .. panik oldum nerde bu çocuk ... gardrop içine baktım , banyoya baktım.. yok !
Neden sonra mutfakta lavabonun altındaki dolaptan ( dolaplar  şıpşıplıydı bir noktadan sonra kendi kapanıyodu )  sesin daha cırlak geldiğini anlayıncaaa ... Allah dedim !
çünkü lavabonun altı akıttığı için altına plastik çok da büyük olmayan bir leğen koymuştum , yani 1 yaşındaki çocuğun poposunun sığabileceği bir leğen :S ... sen onun içine gir , kafayı da lavabonun borularına sıkıştır , çıkmak istedikçe ''taak '' vur , vurdukça daha bi ciyakla ...
Leğenle birlikte çocuğu dışarı aldım , altındaki bez o pis suyu da çekmiş .. Allahım ağlamaktan perişan olmuş direk banyoya o şekilde taşıdım ..
Merdiven silerken kızçemle maceralarımız bitmedi ama  :D diğerleri daha sonra ..
Velhasıl o zamanlar  hep annemin dediği gibi , çocuğun çocuğu olursa böyle olur :)))

Öyle İşte ..


8 yorum:

Persephone dedi ki...

Ay kıyamam ikinize de yaaa...:( Küçücükmüşsün anne olduğunda çok normal başa gelenmaceralar;)Annenin de dediği gibi çocuğun çocuğu olursa...Cansın...Sevgiler....

Butterfly'ınız dedi ki...

Persephone => şimdi çok güzel , ooo kocaman kızın var deyince millet hoşuma gidiyor ama o zamanlar zordu :S .. :*

Umut hikayem dedi ki...

Gerçekten genç anne olmak ayrı zor ;(
Güzel yanı tabi vardır ama işte nasıl zorlanmışsındır..
Şimdi keyfini çıkarma zamanı tabi :)
Öpüyorum ikinizi de ;*

Sonsuz dedi ki...

=O ^-^ sen alamanyadadamı yaşadın

Unknown dedi ki...

çocuğun çocuğu olursa...Hangimiz büyüyoruz ki?

Butterfly'ınız dedi ki...

Sonsuz=>evvet kızım orada doğdu :). Şeyma=> bende öptüm :)). Piç ses => gibi gibi :)

Adsız dedi ki...

ay kıyamam ben onaaa:)
evet, komik görünüyor ama hüzünlü bir hikaye bu... püf.

Butterfly'ınız dedi ki...

Alis => Butt'un hayatı hüzünlü / komik :)) Aliscim..