15 Haziran 2014 Pazar

Vazgeç'ememe !

Vazgeçememe tutkusu diye bir şey var . Hiç yaşadınız mı bilmiyorum , bazıları baya böyle tutkuyla vazgeçemiyor.Ona tutkun yani saçma bir biçimde.Yapacağını yapmış , olayı bitirmiş üstüne ayrılmışsın zaman geçmiş ... ama ben senden vazgeçemiyoruuummm... neyyy !!?? nasıl yanii ??!!
Ben milyon yıldır buradayım ya , hiç bir yere gitmemiştim ki ? adım bile atmadım ...
Yahu sen değil miydin çekip giden , yapamıyorum ben ; seni de mutsuz ediyorum hakkım yok vs.vs..bıdı bıdı...eee sebep ? yok bir sebep aslında vazgeçememeyi seviyor o !
Zırıl zırıl ağlasın , acılar çeksin bu arada hayatına devam etsin  , ama  arka cebinde her ihtimale karşı sen bi dur.. güvence yani bir nevi..sen bu arada hayatına bir türlü devam edemiyorsun tabii , karşında sürekli üzülen senin için gözyaşı döktüğünü iddia eden biri , olmuyor yani huzursuz oluyorsun..
Sonra başlıyor psikolojik kalaşnikof taraması ;
- Eee ama ben senden başkasıyla yapamıyorum ki ? ( doğru tabi daha salak birini bulman zor ihtimal )
- Seni ben / beni sen anlarız biliyosun. ( ehh , hiç bir konuda dürüstlükten şaşmadığım için gözümden anlarsın beni .. normal )
Böyle uzayııppp gidiyor...
Her insan ikinci bir şansı hak eder değil mi ?
Peki ikinci şans bir insana max.kaç kez verilmeli ?
Benim düz kafa yine almadı bu işleri , almıyor...

Kısır yicem ben ..


Öyle İşte .. İyi Geceler

15 yorum:

Umut hikayem dedi ki...

Önce günaydın sonraa afiyet olsun :))
Bence herkes 2. şansı hakeder..
Değişenler de vardır mesela
Yıllardır anlamsız yere kızgın olduğunu anlarsın ona şans vermemekle (sadece aşk konusunda değil)
Amaaa gel gelelim ki 3. şans kör olmak gibi bence bir insan 1 kere hata yapıp affediliyosa üstüne tekrar aynı hatayı yapıyorsa zaten o onun karakteridir..
Kimi zamansa o ikinci şabsı vermeye bile tahammül edemezsin..
Tabi herkes başka yara almıştır..
Ayy sanki içimdeki 80 yaşında biri var :))
Öpüyorum seni çoook :*

safransarı dedi ki...

:\

Sonsuz dedi ki...

al birini vur ötekine !

Butterfly'ınız dedi ki...

Şeyma => alkışlar Şeyma hanıma gelsin isabetli tespitler için :*
Safransarı => :S
Sonsuz => kafaları tokuşturmalı :)

Unknown dedi ki...

Bence herkes ikinci şansı haketmez. Çünkü bazıları öyle şeyler yapıyor ki bırak ikinci şansı geçen zamana lanet okuyorsun. Böyle hissederken nasıl ikinci bir şans verirsin ki ?

Butterfly'ınız dedi ki...

4.tekil şahıs => ahh bunu bir de kendileri anlasalar :S

Persephone dedi ki...

Ahahaa sonsuza direkt katılıyorum al birini vur ötekine:)))İkinci şanslara gerek yok nasıl olsa değişmeyecek;)Boş yere zaman harcamak ve can sıkmaktan ibaret:)))Sevgiler...

Keşke Gerçek Olsa dedi ki...

Terkettiklerimizin döndüğümüzde kolları açık bizi bekleyeceklerine olan KOMİK inancımız :)

Butterfly'ınız dedi ki...

Persephone => aynen baby kişilik hiç değişir mi ? olmuyor olamıyor :S
Keşke Gerçek Olsa => her durumda öyle olmayabilir aslına bakarsan .. ama genelde 2./3. şanslardan sonrası cıvıtıyor ..

Bilal Aydın dedi ki...

bazı insanlar ikinci şansı çok fazla hak ediyorlar ama bunların da popülasyonu az maalesef.. ikinci şansı verdiğin noktayı düzeltmiyorsa, başka ihtimale gerek yok bence..

Butterfly'ınız dedi ki...

Bilal => o zaman verdiğin şans sayısı x 10 yıpranıyorsun kesin bilgi :)

İlk İnsan dedi ki...

Bence birinin 2. şansı hak edip etmemesi seni ilgilendirmez. Seni ilgilendiren tek şey yine sen olmalı. Senin ne istediğin önemli.

Sen onunla yaşamak istiyorsan yaşa yok istemiyorsan düşünme bile. Neden onun hak ettiği veya etmediği şans için sen kendini yorasın?

Butterfly'ınız dedi ki...

İlk İnsan => hiç bir zaman tek taraflı düşünmeme gibi bir durum var bende , son yıllarda epeyce başıma dert açtı kabul ama pek de değiştiremiyorum :)

Adsız dedi ki...

eh, "vazgeçememe" nin diğer adına bencillik deniyor sanırım:/

bu arada; yatarken kısır mı yenir? bütün gece kabuslar içinde kalırsın valla:))))

Butterfly'ınız dedi ki...

Alis => vazgeçemedim kılıfına geçirilmiş soslu bencillik :S
yoo yedim walla benim mide canavar gibi bi şeycik olmuyo bana :))