12 Haziran 2014 Perşembe

Yolun yarısından bir durak öncesi :) 30 yaş Mimi !

Sevgili Pehito nun acımasız :P mimi , 30 yaşınızı nasıl karşıladınız / karşılayacaksınız ? mış efendim..
Ya ben aslında buraya uzuuunn uzunn yazabilirim , düşündüm ( karşılayalı epey oldu da :S ) neler yaşamıştım ne hissetmiştim diye .. o zaman Küçük Emrah bakışlı bir Butt canlanır gözünüzde .. pek bi dramatik olabilir o yüzden işin güzel tarafını yazayım fiziken hiç 30 göstermediğim için çok mutluydum , neyyy bu çocuk senin mi diyen yüzlerce insan oldu , üzerinden geçti 9 yıl anca üç aşağı beş yukarı öyle  gösteriyorum ( kendini beyenmiş Butt ! ) .. pek böyle cümleler kurmam ama napiim öyle gerçekten :S .. genler şanslı ..
Özetle 30 yaşımdan bi p*k anlamadım ben ; girdiğimin bile farkına varamadım, tek tesellim de bu yukarıda yazanlar işte .. nasıl karşıladım , neler yaşadım çook fazla ve ağır aslında 30 yaşında biri  için..boşverin..

Öyle İşte ..

22 yorum:

Sonsuz dedi ki...

kaçlısın kiiiii ^-^

Butterfly'ınız dedi ki...

Sonsuz => 1955 :P

Sonsuz dedi ki...

ama ben onu kendim için söyledim =/ yani eski kafalı olduğumu belirtmek için

Umut hikayem dedi ki...

Gerçekten mi :)
Ay ben hiç bilmiyodum çok utandım şimdi :))

atesinsesi dedi ki...

böyle bir ülkede kırkına varmak zor şey,kırklara karışmaksa kolay

Butterfly'ınız dedi ki...

Sonsuz => yanlış anlamıştım işte .. neyse 39 yaşındayım Sonsuz merakı gidereyim ben en iyisi :))
Şeyma => neden kuzum ? niye utandın ki ?
Ateşinsesi => öyle gibi :) kırklara karışmaya az kaldı sankim :S

Umut hikayem dedi ki...

Saygısızlık yaptım mı diye dedim yapmadım di miii :)

Butterfly'ınız dedi ki...

Şeyma => hanım teyze gibi hissettim :)) yok be ne saygısızlığı deli :))içimde bir çocuk var ki benim senden küçüktür muhtemel :))

Umut hikayem dedi ki...

Öyle der miyim hiç :))
Bitanesin sen :*

Sonsuz dedi ki...

gerçekten 39 mu =D hiç hissettirmiyor, özellikle ellerin çok güzel ^-^

Butterfly'ınız dedi ki...

Sonsuz => :) evet 39 ..ellerim mi alla alla bunu da ilk duydum :))

Ali dedi ki...

Yok yok yok olamaz. Annen baban büyük falan yazdırmıştır seni :D
Ne bileyim kemik yaşını falan öğren.
Sen max 27 sin ya! Cıkh cıkh olamaz... (:

Sonsuz dedi ki...

rakamların önemi yok ya ;)

kadriye dedi ki...

Ben 40'ı biraz zor karşılıyorum halen:))) Bana da cildinizde hiç kırışıklık yok 35 falansınız dediklerinde uçuyorum sevinçten. Önceden güzel dediklerinde mutlu olurdum şimdi genç gösteriyosun dediklerinde mutlu oluyorum.

Butterfly'ınız dedi ki...

Ali => teşekkürler amanın ne iyi geldi :))
Sonsuz => değil mi ama :S
Kadriye => kırışık mı o ne kii ? :P

Unknown dedi ki...

Waay ruhen yaşını hiç belli etmiyorsun. Bence harikasın kii :)

Persephone dedi ki...

bu mim bana kadar uzanmış eyvaaaah peki ben ne yazacam şimdi:( kim ne anlamış canım 30'unu karşılamaktan ben hatırlamıyorum bile:D Sevgiler...

Butterfly'ınız dedi ki...

4.tekil şahıs => diyorum ya hep içimde bir çocuk var benim zaman zaman çok didişsek de severim :))
Persephone => hatırlamak istemediğin hiç bir şeyi yazma sen de benim gibi güzel olanı yaz kuzucuk :*

insanyavrusu dedi ki...

30lu yaşlarda neler oldu onuda anlatsaydin yaaa. mimi başlatirken o gelmişti aklima :):)

Butterfly'ınız dedi ki...

insanyavrusu => yazdım ya oraya pek anlatılası değil , güccük emrah bakışı atmak istemedim :))

Ahu Kader dedi ki...

Hayir sen 39 olamazsin tipki benim 32 olamadigim gibi :)) Soktayim

Butterfly'ınız dedi ki...

Ahu => hihi , aaa sen de 32 misin ? waaayyy ... ( körler / sağırlar birbirini ağırladı :D )