7 Temmuz 2014 Pazartesi

Bir Küçük Melek Hikayesi

Türkiye'de yaşayan bir çok sokak hayvanı gibi 1-0 yenik başladı hayata , hastalandı 2-0 oldu sonra ........Beykoz'da bir köyde yaşıyordu , etrafında onca insan kimse umursamadı 3-0 ... Veee..
Bir Ramazan günü ; onu görüp bir kaç güne oradan alacağı Meleğini yolladı ALLAH ...

 H.B onu Ormana giderken gördü dönüşte mutlaka bakmak istedi , hep birlikte köye yöneldik .. bulduğumuzda ''Köy Kahvesi '' nin önünde küflü , yemyeşil , kupkuru bir ekmek vardı ağzında...


Abartısız söylüyorum bir kaç dakikada yarım kiloya yakın mama yedi , yarım saate yakın durmadan su içti .. Aldık kliniğe götürdük kanında parazit varmış .. Adını Holda koydu meleği ...



Fotoğraflar klinikten ilk gelenler , inşallah iyileşecek :)) Sağlıklı halini de paylaşırım  ..


Vicdanın yoksa söylesene insanoğlu ne işe yararsın !!! 


Öyle İşte ...

18 yorum:

Umut hikayem dedi ki...

Ne güzel yapmışsın amaaa :)
Melek iyi ki çıktın karşısına :*

Butterfly'ınız dedi ki...

Şeyma => Meleği ben değilim :) tedavi masrafını üstlendi ismini yayınlamamı istemez diye baş harflerini kullandım ..

Persephone dedi ki...

Ne şanslıymış...Keşke hepsi onun kadar şanslı olabilse:( Sevgiler...

Butterfly'ınız dedi ki...

Persephone => ahhh keşke :(

Bilal Aydın dedi ki...

Ve karşındakine değer verdiğin kadar insansın diyor ya Can Yücel, sanırım kapsamını idrak edilmemiş daha. iyi ki varsınız efendim, emeğinize sağlık.

Butterfly'ınız dedi ki...

Bilal => Aslında abuk subuk konuştu köylüler ama fazla uzatmak istemedim , konuşmaya deymezler .. ve evet değer vermenin önemi tartışılmaz.. teşk. :)

Sonsuz dedi ki...

:@ merhamet etmeyene merhamet yok ! ulan orrr..çocuğu artık kimse ya su koyduğumuz kap alınıyor. ya içine taş atılmış oluyor. bunlar mı müslüman bunlar cehennemde ateşe yakacak olacak en adi or..çocukları işte. yine sinirlendim ya, içinde sevgiye dair en ufak kırıntı olmayan, dünyaya sadece oksijen çalıp içine s**çmaya gelmiş varlıklar !

Butterfly'ınız dedi ki...

Sonsuz => ehe ve Sonsuz sinirlenir :)

kadriye dedi ki...

Canım ya. O da bir can taşıyor. Ona bakan meleğe teşekkürler. Allah demiş ki "hayvanlar benim sessiz kullarımdır ama ahirette onlara nasıl davrandığınızın hesabını soracağım"

Ruhsuz Atmaca dedi ki...

Merhamet etki merhamet bulasın, günümüz insanında bu olmadığı için, keşke diğer hayvanlarında böyle kurtarıcıları olsa...

Butterfly'ınız dedi ki...

Kadriye => harika bir kadın o , hani şu gidip evinde kaldığım :) gerçekten müthiş bir kalbi var .. bunu sürekli kendi aramızda tekrarlıyoruz ama kendi aramızda işte.. hayvanlar Allahın sessiz kullarıdır ..
Ruhsuz Atmaca => merhamet / cana değer vermek .. umarım sayısı artar :(

Zamska dedi ki...

Kıyamam ben ona deri kemik kalmış resmen.İyi ki Melek bulmuş kendine

Butterfly'ınız dedi ki...

Zamska => hoşgeldin öncelikle :).. nasıl kıyılır , nasıl böyle göz ardı edilebilir anlayamadık ki ..

Zamska dedi ki...

Hoşbuldum =)
İnşallah çabucak iyileşir toparlar. İyileşmiş hallerini merakla bekliyorum ben =)

Butterfly'ınız dedi ki...

Zamska => paylaşacağım merak etme ;) iyiye gidiyor ama :)) o gün almasaydık bir kaç güne ölürdü ..

Aner dedi ki...

iyiki varsin, iyiki senin gibi insanlar var...O kadar zaman oradaymis kimse gormemis, kimse umursamamis,kimse gormek istememis.. Soylenecek o kadar cok soz varki hayvanlarla ve vicsaninin kapilarini sonuna kadar kapatan insanciklar hakkinda.. Cok mutlu oldum Holdanin karsiniza cikmasi.. merakla iyilestigi mutlu oldugu gulumsedigi fotograflari bekliyorum.
Sen ve senin gibi insanlarin cogalmasini dilerim.
Sevgiyle kal...

Butterfly'ınız dedi ki...

Aner => merak eden çok okur var mutlaka paylaşacağım :) hayvanları sevmeyen insanları sevmiyorum NET ! :*

Ahu Kader dedi ki...

Canom bir sorun yüzünden blog adresim degisti haber vermek istedim http://karaboncuque.blogspot.com