15 Temmuz 2014 Salı

Didik,didik Parça Pincik :S

Herkesle kolay anlaşır o şöyle bu böyle diye pek kategorilere ayırmam.Gruplaşma kutuplaşma tipine giyimine , kültürüne göre insan ayırma huyum yoktur.Bir noktada buluşmak yeterli olur benim için , önceden karar vermem yani .. anlatabildim sanırım ne demek istediğimi .Kendini beğenmiş ve kasıntı bulurum o tipleri.Özellikle sosyal medyada şucu bucu fotoğraflarına yayınlamayı bırak yorum bile yapmam.
Abes geliyor bana kim oluyorum ki ben diye düşünürüm.Fizik olarak ''çirkin'' bulunan insanların fotoğraf yada videolarını paylaşıp ahahaha tipe bak koptum türünden paylaşımları görünce sinir oluyorum mesela ..

Gelgelelim konu ikili ilişkiler olunca bir katagorize etmeler , bir çok pis insan ayırmalar .Huy bakımından binbir kulp takmalar , ince ince düşünürken '' oha ! '' diye kendi kendime iki tane yapıştırasım gelmeler yakamı bırakmadı gitti ...Huyunu suyunu didik didik ettiğim kimse geçer not alamıyor vesselam ..


Resim de pek güzelmiş .. 

Öyle İşte ..

23 yorum:

Sonsuz dedi ki...

kim kızdırdı seni bakim =)

Butterfly'ınız dedi ki...

Sonsuz => yok be kendime kızıyorum yine :)

Umut hikayem dedi ki...

İkili ilişkilerin sahteliğinin çok belli olmasından aslında sebebi..
Sanki reklam yapıyolar bak biz birlikteyiz diye başkası görmese sevemeyeceklermiş gibi..
Gerçi sevemiyolar öyle olmayınca ya neyse ;)

Butterfly'ınız dedi ki...

Şeyma => yeni moda işler bunlar almıyor işte Butt'un kafa ne edelim :)

Unknown dedi ki...

Resme bayıldıım :)
Huyunu suyunu didik etmek her zaman kötü bir özellik sayılmaz bence ya :)

Persephone dedi ki...

Seviyoruz ayrıştırmaları her nedense,aşağılamaları,bize benzemeyenleri hor görmeleri...Yazık:( Kalemine sağlık kelebeğim... Sevgiler

Butterfly'ınız dedi ki...

4.Tekil => ben de çok sevdim resmi :) suyunu çıkarmamak lazım benim gibi .. tırsak mıyım neyim :S

Butterfly'ınız dedi ki...

Persephonecan => iyi halt ediyoruz :( Sevgiler benden canım :*

safransarı dedi ki...

İnsanları çözmeye çalışma , delirirsin. Ben denedim - delirdim. Sen deneme - delirme.
ne güzel oldu dimi :)
resim mi
öyle işte..

Butterfly'ınız dedi ki...

Safransarı => çözmeye çalışsam da anlayamadıktan sonra boşa kürek oluyo zaten :)delirmenin tek zararı kendime olsa sorun yok hani :P resim evet ...

Bilal Aydın dedi ki...

bu konu parça pinçik edilesi bir konu ama. ve insanı en çok delirten konuların başını çekenlerden. hani şarkıda diyor ya, ilişkiler 'vıcık vıcık' diye. aynen öyle işte..

Butterfly'ınız dedi ki...

Bilal => iyi bari bir yandaş daha buldum , varmış bi sürü benden yaa :)

Bilal Aydın dedi ki...

var var. yalnız değilsin. düşündüğünden daha çok var hem de. :)
bence o parça pinçik ettiklerinin çoğu da sıkılıyordur bu tür ilişkiden. bir şeylerin daha farklı olması gerektiğini biliyorlardır yani. sanki. ya da öyle ummak istiyor insan. :)

Butterfly'ınız dedi ki...

Bilal => :) moralimi düzelttin

Adsız dedi ki...

Çok tatlısın, keşke herkes senin gibi olsa. Çok değerli bir özellik bu bence.

Butterfly'ınız dedi ki...

Helene => aa hoşgeldin :)) teşekkür ederim yaşarken pek göründüğü gibi değil ama kuzum yaa ..

Adsız dedi ki...

böyle şeyler göründüğü gibi olmuyor, hatta görünmüyor çoğu zaman biliyorum. Ama kendini ifad edişin elbetteki hoşuma gitti :)

Butterfly'ınız dedi ki...

Helene => tenk yuu :*

narkoz dedi ki...

bende sevmem öyle saçma insanları hemen ağızlarıyla burunlarının yerlerini değiştirmek gelir içimden :)
resim çok iyi ama :)

Butterfly'ınız dedi ki...

Narkoz = > Agresif çucuk :))) iyi dimi ben de çok sevdim ..

narkoz dedi ki...

çok iyi kesinlikle özellikle çıplay ayaklar :)))

kadriye dedi ki...

Ben insanları kategorize edip "ben onunla konuşmam, muhattabım olamaz vb....." gibi konuşan insanlar için çok üzülüyorum . Sadece üzülüyorum çünkü insan kendini değersiz hissettiğinde başkalarını değersizleştirmeye çalışır.

Butterfly'ınız dedi ki...

Kadriye => ben sinirleniyorum aynı zamanda :S işte