10 Temmuz 2014 Perşembe

Dikkat Duygular Ortada Mimi :S

Bloggercan Persephone mimlemiş , bildiğin saklanıyordum bu mimi ohhh kimse mimlemedi şükür diye :S Teşekkürler canım hakkaten iyi oldu yaniii ... :P .. Buyrunuz açık seçik Butt !! :D

1.En çok kırıldığın / incindiğin kelime? 
Oooo sen bunu Butt'a sorarsan sayfa dolar.Bilhassa önem arzeden bir mevzu ise şayet , herrr şeyden kırılabilirim ... ''şunu mu demek istedi hıh kırıldım işte ''  :))

2.Herkesin kullandığı bir kelime olur.Ama senin için bir insan olur.O özel insan o kelimeyi kullanınca alınırsın?Ne düşünüyorsun?
Ya bana herkes desin ama sevdiceğim '' yavrum '' demesin mesela .. Alınırım hafif kadına söylenirmiş gibime gelir .. saçma dimi ?

 3.Seni en çok duygulandıran şarkı?
Sertap Erener '' Lal '' ve Leman Sam '' Rüzgar '' her zaman gözlerim dolar bu iki şarkıda ayıramadım..

4.Daha önce seni bırakan biri geldi.Senden bir şans istedi sen de o şansı verdin.Ama buna rağmen yine bırakıp gitti.Şimdi yine pişman ne yaparsın?
Hah ! Tam şu anda ne yapmam gerekiyorduysa onu yapıyorum zaten .. ok biraz geç kaldım ama :S

5.Nefret mi aşk mı?
Nefreti hiç bilemiyorum ben , iyi bir şey değil ama öyle göründüğü gibi .. Aşk o zaman !

6.Birinin kalbini kırdığında nasıl gönlünü alırsın?
O birinin kim olduğuna bağlı sevdiğim insan , annem , kardeşim yada kızımsa maymunluk bile yaparım kendimi affettirmek için ..Geri kalan arkadaş akraba vs. ne biliyim özür dilerim , gönlünü almaya çalışırım.


7.Nasıl ağlarsın,bağırarak mı içine atarak mı?
İçime kaçarak :S

8.En korktuğun şey?
 Deprem.Enkaz altında kalma ve ölmeme ihtimali .. kızım kalırsa düşününce .. neyse kapatalım konuyu ..

9.Ruhun sıkıldığında ne yapmayı seversin?Kendini nasıl sakinleştirirsin?
 Eskiden ruhum sıkıldığında yalnız kalabileceğim bir yere giderdim , yada evde kapıları perdeleri kapatır boşluğa öylece bakardım.Şimdi meditasyon yapıyorum , ya çok iyi geliyor.Ama ben meditasyonu Allahın ismini 100 defa söyleyerek yapıyorum.. o anda ruhuma iyi gelecek hangi ismi ise .. sentez yani :)

10.Bazen kızılmasından hoşlanırsın.Peki en çok ne için kızılmasından hoşlanırsın?
 Başak burcunun klasik özelliklerinden biridir , eleştirel biriyim ben en çok da kendimi eleştirir bunaltırım.Yani bana rahatça kızılabilir ben zaten muhtemelen önceden kendime kızmışımdır o konuda :D sorun yok ..her konuda  yani :D

11.Şiir/Müzik/Öykü/Deneme?
Önce Müzik her daim :))

12.En son ne için ağladın?
 En son içim yana yana Soma için ağladım .. bi de geçen gece sinirden ağladım o sayılmaz ama :S

13.Birinde hemen etkilendiğin özellik?
Karşı cinsse sakin ,vakur duruş , hemcinsimde hanımefendi ve naif tavır

14.Dayanamadığın şey?
 YALAN ... net ...

15.En sevdiğin duygu?
Çocuklarda ve hayvanlarda gözlerine baktığın zaman içinde hissettiğin temiz sıcaklık .. çok seviyorum onu ben..

Öyle İşte

10 yorum:

Bilal Aydın dedi ki...

cevaplar güzeldi. sentez özellikle. çok beğendim. Amin diyip, katılmak gerek buna. :)

Butterfly'ınız dedi ki...

Bilal => :)) tenk yu , baya uzun üşenmeyip okumuşsun :D

Umut hikayem dedi ki...

Duygular apaçık ortada :D
Ama çok mu kırılgansın sen kırmasınlar seni ;*

Persephone dedi ki...

ahahaaa bayıldım içime kaçarak cevabına:))yalana ben de dayanamayanlardanım...leman sam'ın 'kıyama sana' şarkısını da ben çok severim,'rüzgar'da sevdiklerim arasında...teşekkürler kelebeğim...sevgiler...

Butterfly'ınız dedi ki...

Şenay => :D kırılgandan çok didikleyici :S dürüst ve açık olmak lazım bana.. dolambaçlı işleri sevmiyorum ..
Persephone => :D yaktın beni :P Leman Sam candır ;) Sevgiler benden tatlım :))

Butterfly'ınız dedi ki...

Sonsuz => ne gülüyosun :)

Unknown dedi ki...

Öyle işte diye bitirmeni çok seviyorum :)
Seni baya tanımış olduk bu mimle :)
Bu arada ben de seni mimledim ki :)

Butterfly'ınız dedi ki...

4.Tekil => :)) sık kullandığım kelimedir.. genelde konuşamadığım zaman kullanırdım aslında .. teşekkürler kıramam seni de , yaparım tabii ki :*

Ali dedi ki...

Sana bu şarkıyı armağan ediyorum.
Mazhar Alanson - Ah Bu Ben
http://www.youtube.com/watch?v=Mlol8TstUnI

(:

Butterfly'ınız dedi ki...

Ali => Severim bu şarkıyı da :) paylaşmıştım galiba burada da .. teşekkürler iyi bi şey mi dedin ?