2 Temmuz 2014 Çarşamba

Frenlerim Ne Sağlammış..

Karanlıkta elimi uzattığımda önümü hiç görmesem de tutacağım el ne zaman bulacak elimi acaba ? ya da ben  cesaret edip uzatabilecek miyim ki o eli ?

Yoksa vakit çoktan geçti de saçmalıyor muyum ? Yalnızlık saçmalatır ya bazen ..hayat iş/ev/iş/ev şeklinde akıp gidiyor tuhaf bir panikleme yaşıyorum ; kendimle durup durup didiştiğim..Normal midir bilemiyorum , yalnızlıktan korkuyorum son zamanlarda..biliyorum saçma gelecek ama sanki sanki böyle hiçbir zaman korkularımı aşamayacakmış gibiyim.Tam hadi Butt at bir adım dediğim anda bir şeyler beni frenliyor , yakın hissetmekten öte bir adım atmaktan ölesiye korkuyorumYaşadığım onca olumsuzluğa rağmen kendimce neşeli biriyim aslında , ne biliyim geçen orman beslemesinde tanışıp evinde kaldığım arkadaşım ( hayatlarımız çok benzer konuştuk uzun uzun ) dışarıdan bakıldığında hiç belli etmiyorsun dedi.Bunca sorun , yalnızlık hiç yansıtmıyorsun.İnsanın hüznü yüzünden okunur , senin hiç anlaşılmıyor.Doğru da söyledi o dahil gerçek duygularımı  ,yaşadıklarımın hüznünü yansıttığım kişi sayısı çok çok az , hatta dur ya yok gibi bi şey ..  belkide problem burada ..

Öyle İşte ..

11 yorum:

Umut hikayem dedi ki...

Anlatınca zayıflıklarımızı da hissediyolar ama..
Yine de hüznün yüzünde değil ve bu çok daha iyi bence kendi hüznünde boğulmak da var..
Bilmiş bilmiş konuşuyorum ama yaşadıklarını bilmeden ahkam kesmiş bulundum :/
İçini daha da sıkmadan gidiyorum ben :*

Sonsuz dedi ki...

bence güzel bir insansın, bu yalnızlık sorunsalı bende de var ! nasıl yapmam gerekiyor bilmiyorum ! emınımki senin gibi bir kadınla bir çok şeyini paylaşmak isteyecek kişiler oluyordur ama açılmıyorlardır. bizler gibi insanlar neden yalnız ? sorun bizde mi ?

Unknown dedi ki...

8-9 ay öncesine kadar aynı şeyleri hissediyordum. Ve daha 23 yaşında böyle korkular hissetmek canımı acıtıyordu. Ama sonra hiç ummadığım bir anda herşey değişti. Tüm korkularımı bir kenara bıraktım.
Mutlaka bu korkularını unutturacak biri yada birşeyler olacaktır.

Adsız dedi ki...

ya belki de adım atma zamanın şimdi değildir?
yani desen ki "alis, bastonla yürüyecek hale gelinceye kadar bekleyim mi?" yok, onu da demiyorum:)
sadece doğru zamanı doğru kişi için gelir diyorum.
meditasyona devam:))))

Butterfly'ınız dedi ki...

Alis => ya zaten ne biçim yazı olmuş , silicem de yorumlara kıyamıyorum :)) ne öyle arıyorum bulamıyorum der gibi .. doğru zaman konusunda haklısın , amaaann napim ya..

Adsız dedi ki...

Yazmak çok farklı. Bazen ruh durumumuza göre o an içimizden geçeni yazıyoruz ama aslında bir anlık duygular olabiliyor. "Söz uçar, yazı kalır" dedikleri gibi orda da kalıyor:)
Pek takılmamak lazım..

Sonsuz dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
Sonsuz dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
Butterfly'ınız dedi ki...

Sonsuz => ;)

Sonsuz dedi ki...

bide kimi zaman bazı arkadaşlarla blogların yorum kısımında chat yapıyoruz, eğer sende yorum denetleme koyarsan yazılan hemen düşmez, illa yazı yazmasa dahi arkadaşımıza naber nasılsın gibisinden laf atabiliyorsun

Butterfly'ınız dedi ki...

Sonsuz => yorum denetleme vardı kaldırdım , kaldırmamı istediler :)) bir şey sormak yada yazışmak için zaten gmail var :)