31 Temmuz 2014 Perşembe

Sıcak Bayram

Orman Beslemesini birlikte yaptığımız arkadaşlarla Sakarya / Kocaali sahile gittik bayram tatilinde .. Bizde minibüs ; gelen herkesinde köpeği olunca aynı zamanda kuçularımıza da bayram gezmesi oldu . Blog için uygun olacağını düşünerek çekilmiş bir fotoğraf ekledim :))


Oraya gidiş sebebimiz aynı zamanda İstanbul'u yeni ''terk etmiş '' :))  , fırın açmış olan arkadaşımızı ziyaretti .. Dost sohpeti , sıcak ekmek , deniz , kuçularımızı mutlu etmenin eksta mutluluğuyla dolu sıcacık bir bayram oldu ... Her günümüzün bayram olduğu güzel günlere .. Aha bu da arkadaşımızın bizim için yaptığı özel ekmek :D

Öyle İşte :))

11 yorum:

kadriye dedi ki...

Bayramın kutlu olsun ve mutlu olsun :)

Butterfly'ınız dedi ki...

Kadriye => teşekkürlerr hepimizin canım :*

Adsız dedi ki...

iyi bari sen yırtmışsın bayramda, ekmek de manzara da güzelmiş

Butterfly'ınız dedi ki...

Toprak => hesapsız olunca daha bir güzel oluyor :)

narkoz dedi ki...

ekmek süperrr :)

Unknown dedi ki...

Yaa fotoğraf harika olmuş bayıldım :)
Ekmek de pek yenesi :))

Butterfly'ınız dedi ki...

Narkoz => çok da lezzetli İstanbul ekmeklerine hiiiç benzemiyor :)
4.Tekil => Teşk.ben de çok beğendim kapak fotoğrafı filan falan her bi şey oldu :D

Ali dedi ki...

Resimdeki de sensin, yüzünü göstermediğine göre (: Ekmekte ekşi tadı da varmıydı?

Butterfly'ınız dedi ki...

Ali => evet benim :)) anlattı nasıl yaptığını doğrudur sürekli kullandığı ekşi mayası varmış çok lezzetliydi cidden

Umut hikayem dedi ki...

Bayıldım ama ben fotoğrafa :))
Çoook geçmişte olsa bayramın kutlu olsuuun :)
Bu arada ekşi maya yapımı biraz uğraştırıcı da olsa sonuç güzel oluyo bi ara bende denemiştim :)

Butterfly'ınız dedi ki...

Şeyma => hoşgeldin şeker çuvalı :* teşk.ederim :))