25 Eylül 2014 Perşembe

Bırak Kalsın Öylece ..

Epeyce zaman geçti üzerinden ; kadın her atışında kırık parçaları içeri doğru batan kalbini onarabilmek için çaba sarf ediyordu.. dile kolaydı yıllar ..

söylerken bir çırpıda ağızdan çıkıverenler yaşarken hiç öyle kolay olur mu ?

harcanan zaman , duyulan umutsuz ;  bir o kadar da tutkulu aşk ,  insanı duygudan duyguya sürükleyip sonunda batmış bir gemiden kurtulan sahile vurmuş , üstü başı yırtılmış , bir başına koca sahilde hayatta kaldığına sevinememiş biri gibi yapmaz mı ... yapar ...
öylece kalırsın o sahilde , kendini toparlaman kimbilir ne kadar zaman alır.Şaşkın gözlerle bakarsın etrafına daha bir kaç gün önce sallansa da ; sevdiğinin yanında kendini mutlu hissettiğin ne gemi kalmıştır ortalıkta ; nede serhoşluğuyla gönlünü delip geçen o sevdicek ..

Kalbini açmıştın oysa , basit bir şey mi bu ? Kimsenin kimseye yapmayacağı ne varsa yapmıştın .. onun için , sevdiğin için ,'' mutlu olduğu zaman''  mutlu olduğun için .

Belki de bazı aşklar böylece kalmalı .. sonu gelmemeli , getirmeye çalıştığın son aslında bitmek , yok olmak anlamını taşıyorsa eğer .. yaşadığın varsın tüm güzelliğiyle hatıranda sana hissettirdiği temiz duyguyla öylece kalsın ... kalbin kırık parçaları birleşir , yeniden atmaya başlar bir gün .. umarım .. tüm kalbimle bunu senin için diliyorum güzel arkadaşım..

 Bugün  ; senin için yazmak istedim , çünkü ben senin yanında kendim olup göz yaşı da dökebildim , aptal aptal da gülebildim ..

En iyisi boncuktan kuş yapıp pencerene kondurmak aslında ...

Hep kendimi anlatacak değilim ya !! Bugün seni anlatmak istedim , ama yine dostluğunun sıcaklığı sözlere sığmadı  .. ne diyeyim Seni Seviyorum ..



                                                                                                                           Öyle İşte

10 yorum:

Ali dedi ki...

Dolu bir bulut olsam temizliğe saflığa gebe sonra örtünsem üstüne yağsam gürlesem seni sarsam sereserpe bu bulutlar yorganın olsa, güneş ise anan gibi hep sana doğsa…
Küçük bir teşekkür.. (: öyle işte

Butterfly'ınız dedi ki...

Ali => Teşekkür ederiimm o kadar iyi geldi ki sabah sabah :) .. ne güzel bir şiir :D

Lady dedi ki...

"Kalbini açmıştın oysa , basit bir şey mi bu ? Kimsenin kimseye yapmayacağı ne varsa yapmıştın .. onun için , sevdiğin için ,'' mutlu olduğu zaman'' mutlu olduğun için ."
yaptıklarımın haddi hesabı yoktu. üstüne ben ben olmaktan çıkıp onun istediği gibi olmak için yırtındım. gerçi bende ki bu kafayla hala aynıyım ya neyse. şu paragrafın var ya, işte o benim

Butterfly'ınız dedi ki...

Lady Witch => sanırım sevip aldanmanın sonucu herkeste aynı ..

Persephone dedi ki...

Ne güzel anlatmışsın... İşte! Sevgiler...

Butterfly'ınız dedi ki...

Persephone => :* Sevgiler canımm

kadriye dedi ki...

Zühre Tamiri sevmeseydi artık yahut hiç sevmeseydi. Tahir ne kaybederdi Tahirliğinden

Butterfly'ınız dedi ki...

Kadriye => yanii .. aslında bir bakıma da öyle :)

Unknown dedi ki...

Çok güzel yazmışsın.
Deli gibi aşık olup sonra mutsuz olan o kadar insan var ki.Bazen çok korkuyorum herşeyin alt üst olmasından.
Keşke güzel olan herşey aynı kalsa.

Butterfly'ınız dedi ki...

4.Tekil Şahıs => aman tahtalara vur .. gelmesin başına öyle bir şey .. kimsenin gelmesin tabi